به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر روز پنجشنبه افزود: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی شهرستان با استفاده از شگردهای خاص موفق به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر روز پنجشنبه افزود: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی شهرستان با استفاده از شگردهای خاص موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی در یکی از شهرستانهای همجوار نسبت به دستگیری وی اقدام کردند و در بازرسی از منزل و خودرو ی وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی با وی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بی اندازند.

منبع خبر: رکنـا