به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی به میزبانی کشور امارات برگزار شد و حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۵۵ در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید. فرهاد کهریزی در ماده ۱۰۰ متر کلاس T ۳۶ با ایستادن در جایگاه دوم به مدال […]

- پایان کار نمایندگان پارادوومیدانی ایران با ۲طلا، ۳نقره و ۲برنز

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی به میزبانی کشور امارات برگزار شد و حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۵۵ در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید. فرهاد کهریزی در ماده ۱۰۰ متر کلاس T ۳۶ با ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافت. رویا بیگ پور در ماده ۱۰۰ متر T ۶۴ سوم و موفق به کسب مدال برنز شد. سجاد تباش در ماده پرتاب نیزه کلاس F ۵۵ دوم شد و به مدال نقره دست یافت. علی بازیار در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۵۴ در جایگاه دهم ایستاد.
پیش از این نیز علی الفت نیا در ماده پرش طول کلاس T ۳۷ با ثبت رکورد ۵.۹۶ متر به مدال طلا دست یافت و هاشم رستگاری دیگر نماینده کشورمان در ماده ۴۰۰ متر کلاس T ۳۷ با ثبت رکورد ۵۴.۶۶ ثانیه در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. رویا بیگ پور در ماده ۲۰۰ متر در کلاس T ۶۴ با ثبت ۳۴.۹۴ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت. مرضیه صدقی در ماده پرتاب وزنه F ۵۴ با رکورد ۴.۴۰ متر در رده پنجم قرار گرفت. هاشم رستگاری نیز در ماده ۲۰۰ متر کلاس T ۳۷ در جایگاه چهارم ایستاد.
در پایان این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شد.
انتهای پیام

منبع: ایسـنا