سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تشریح جزئیات بیشتری از تصادف اتوبوس با تریلر در جاده دامغان به سمنان، از بر جای ماندن ۳۱ مصدوم در این سانحه خبر داد و گفت: سه نفر از حادثه‌دیدگان با رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.     حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان […]

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تشریح جزئیات بیشتری از تصادف اتوبوس با تریلر در جاده دامغان به سمنان، از بر جای ماندن ۳۱ مصدوم در این سانحه خبر داد و گفت: سه نفر از حادثه‌دیدگان با رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.

 

اتوبوس زائران عراقی در سمنان دچار سانحه شد 

 

حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: حوالی ساعت ۳ و ۲۲ دقیقه روز پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان #سمنان، خبری مبنی بر برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر در ۸۴ کیلومتری جاده دامغان به سمنان اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه آهوان در جمعیت هلال‌احمر این استان به محل حادثه اعزام شدند.سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: عوامل امدادی پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه، یک مصدوم حادثه را رهاسازی کردند و ۲۸ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

درخشان بیان کرد: مسافران اتوبوس از زائران کشور عراق بوده و سه نفر از حادثه‌دیدگان با دادن رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.محمد فروزش‌فرد، سرپرست بیمارستان کوثر سمنان نیز اظهار کرد: این مصدومان بلافاصله در بخش اورژانس پذیرش و خدمات‌دهی شدند و این حادثه در حال حاضر، مصدوم بدحال ندارد.

 

این اتوبوس از مشهد به کرمانشاه در حرکت بوده است.

ایسنا

+