غلامعباس کافی رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه تصادف بامداد امروز در مسیر سبزوار به نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد – قم روی داد که بلافاصله عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند. وی اظهار داشت: بر اثر بروز این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس بر اثر شدت جراحات […]

غلامعباس کافی رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه تصادف بامداد امروز در مسیر سبزوار به نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد – قم روی داد که بلافاصله عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند.

وی اظهار داشت: بر اثر بروز این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۴۴ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.

دکتر کافی گفت: ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان اعزام‌ شده و آسیب دیدگان را پس از انجام مراقبتهای درمانی به بیمارستان امداد سبزوار منتقل کردند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۹۵ کیلومتری غرب نیشابور، در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

 

منبع خبر: رکنـا