بارسلونا به دلیل مشکلات مالی مداومی که دارد مجبور خواهد شد حداقل یک فروش بزرگ در این تابستان انجام دهد. شایعه جدایی بازیکنانی مانند رونالد آرائوخو، فرنکی دی‌یونگ و رافینیا به گوش می‌رسد، اما یکی از بازیکنانی که باشگاه قصد فروش آن را ندارد گاوی است؛ هافبک ۱۹ ساله که بارسا به شدت برای حفظش […]

- بمب‌ترکانی پاریسی‌ها بعد از جدایی امباپه/ ستاره خبرساز بارسلونا می‌آید

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی مداومی که دارد مجبور خواهد شد حداقل یک فروش بزرگ در این تابستان انجام دهد. شایعه جدایی بازیکنانی مانند رونالد آرائوخو، فرنکی دی‌یونگ و رافینیا به گوش می‌رسد، اما یکی از بازیکنانی که باشگاه قصد فروش آن را ندارد گاوی است؛ هافبک ۱۹ ساله که بارسا به شدت برای حفظش مصمم است.

اما پاری‌سن‌ژرمن به این بازیکن چشم دوخته و به گزارش نشریه اتلتیک، از دست دادن امباپه باعث پس‌انداز پول زیادی در حساب‌های مالی پاریسی‌ها می‌شود و آنها گاوی را به فهرست خرید تابستانی خود اضافه کرده‌اند. لوئیس انریکه از طرفداران بزرگ گاوی است و در زمان هدایت اسپانیا با او کار کرده و امیدوار است که بتواند دوباره با این نوجوان در پایتخت فرانسه متحد شود.

این دومین تابستانی است که پاریسی‌ها برای جذب یک بازیکن از بارسلونا تلاش می‌کنند، و در سال ۲۰۲۳ عثمان دمبله را از آنها گرفتند. خرید دمبله در آن زمان بسیار بعید به نظر می‌رسید و خرید گاوی حتی از آن هم مشکل‌تر است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی