طبیعی بود شانس سردار آزمون در ترکیب رم در برابر فاینورد کم باشد به این خاطر که سردار آزمون هفته‌های زیادی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در تمرینات تیم رم حاضر نبود و در این مدت تغییر سرمربی جدید هم کمی کار را برای او سخت کرده […]

- شائبه‌ای که رد شد؛ لژیونر ایرانی اضافه وزن ندارد!

طبیعی بود شانس سردار آزمون در ترکیب رم در برابر فاینورد کم باشد به این خاطر که سردار آزمون هفته‌های زیادی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در تمرینات تیم رم حاضر نبود و در این مدت تغییر سرمربی جدید هم کمی کار را برای او سخت کرده است. شاید اگر آقای خاص سرمربی تیم رم باقی می‌ماند، سردار آزمون بلافاصله بعد از بازگشت از دوحه در ترکیب رم به میدان می‌رفت.

این شائبه در هفته‌های اخیردر مورد سردار آزمون ایجاد شده است که او از نظر بدنی در شرایط خیلی ایده آلی نیست و به خاطر کمی‌اضافه ون فعلا شانسی برای حضور در ترکیب تیم رمی که دروسی ساخته است، ندارد اما این خبر از سوی سرمربی تیم رم رد شد. او  در پایان بازی با فاینورد گفت: ما حالا سردار آزمون را هم داریم که می‌بینم چقدر سرحال و آماده است. ضمن اینکه با آمدن دوباره سردار آزمون باید او بیشتر بازی کند تا روملو لوکاکو ریکاوری بهتری داشته باشند.

با توجه به گفته‌های دروسی پیش بینی می‌شود، سردار آزمون در بازی‌های آتی رم شانس حضور در میدان را پیدا کند. به خصوص که رم اجازه نداد، در تعطیلات زمستانی تیم بایر سردار آزمون را به باشگاه جدیدی انتقال دهد.

منبع: خبـر ورزشی