ژوزه مورینیو در ژانویه از رم اخراج شد و بار دیگر در مقابل سندرم فصل سوم که کل دوران حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده، تسلیم شد. او با حضور در کانال یوتیوب ریو فردیناند در مورد خیلی از مسائل صحبت کرد و همچنین پیش‌بینی خود را در مورد قهرمانان لیگ برتر و لیگ […]

- مورینیو قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را پیش‌بینی کرد/ با درد از آن تیم جدا شدم

ژوزه مورینیو در ژانویه از رم اخراج شد و بار دیگر در مقابل سندرم فصل سوم که کل دوران حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده، تسلیم شد. او با حضور در کانال یوتیوب ریو فردیناند در مورد خیلی از مسائل صحبت کرد و همچنین پیش‌بینی خود را در مورد قهرمانان لیگ برتر و لیگ قهرمانان ارائه کرد.

آقای خاص گفت: «لیگ قهرمان از نظر من منچسترسیتی یا رئال مادرید. اگر تیمی غیر از این دو قهرمان شوند واقعا شگفت‌زده خواهم شد. دوست دارم رئال مادرید دوباره آن را برای باشگاه و کارلو آنچلوتی به دست آورد. با نگاهی به پتانسیل‌ها، فکر می‌کنم سیتی/لیورپول برای لیگ برتر، سیتی/رئال برای چمپیونز لیگ.»

مورینیو در ادامه اعتراف کرد که خروجش از رم، تیمی که با آن در لیگ کنفرانس اروپا قهرمان شد و به فینال لیگ اروپا رسید، بیشترین آسیب را به او زد. «من همه چیزم را دادم، قلبم را دادم، حتی گزینه‌هایی را رد کردم که از نظر حرفه‌ای واقعا منطقی نبود. من برخی از فرصت‌های کاری عالی را رد کردم. رد کردن اولین تیم بسیار سخت بود زیرا این تیم ملی پرتغال بود، احتمالا بهترین تیم ملی پرتغال تاریخ و سه سال قبل از جام جهانی. سپس یک پیشنهاد بزرگ از عربستان داشتم و در آن زمان آن را پنهان نکردم زیرا واقعاً بزرگ بود. من این کار را انجام دادم.

معمولاً در انتخاب‌هایم بسیار واقع‌بین هستم، در انتخاب‌هایم بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنم و سعی می‌کنم احساساتم را به خوبی کنترل کنم و وقتی بعد از پیروزی در فینال‌ها باشگاه‌های دیگر را ترک کردم، این موضوع را به خوبی نشان دادم. در این مورد واقع‌بین نبودم، احساساتی بودم و همه چیزم را دادم. بنابراین در نهایت وقتی رفتم، با درد رفتم. شادی زیادی را به مردم هدیه کردم. دو فینال اروپایی متوالی زیاد اتفاق نمی‌افتد، به خصوص در باشگاهی مانند رم که سابقه موفقیت زیادی در اروپا ندارد. در خیابان راه می‌رفتم و مردم می‌گفتند «ما را به دوبلین ببر، ما را به دوبلین ببر» (برای فینال لیگ اروپای امسال) و بنابراین سومین فینال اروپایی متوالی را در ذهنم داشتم. اما باید احترام گذاشت، مالک همیشه مالک است. این اولین بار نیست که باشگاهی را ترک می‌کنم، شاید اولین باری است که احساسات متفاوتی را تجربه می‌کنم. در نهایت عبور می‌کنی و سعی می‌کنی از تجربه درس بگیری و در تجربه بعدی بهتر عمل کنی.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی