پس از این‌که افشین قطبی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری کرد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی موقت ملی‌پوشان را انتخاب کرده و به ابوظبی برد تا به مصاف روسیه بروند. اسماعیل شریفات بازیکن آن زمان استقلال هم به تیم ملی فراخوانده شد ولی به خاطر بحث سربازی مسائلی در اعزامش به وجود آمد […]

پس از این‌که افشین قطبی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری کرد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی موقت ملی‌پوشان را انتخاب کرده و به ابوظبی برد تا به مصاف روسیه بروند. اسماعیل شریفات بازیکن آن زمان استقلال هم به تیم ملی فراخوانده شد ولی به خاطر بحث سربازی مسائلی در اعزامش به وجود آمد و پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال با انتقاد از این مسئله مدعی شد تیم ملی روحیه بازیکنش را خراب کرده است.

این حرف با واکنش تند علیرضا منصوریان مواجه شد؛ او ۲۷ بهمن سال ۱۳۸۹ با انتقاد از پرویز مظلومی گفت: از آقای مظلومی گلایه دارم. بازیکن باید افتخار کند که به تیم ملی دعوت شده است. یعنی دعوت شدن به تیم ملی باعث خراب شدن روحیه یک بازیکن می‌شود؟ پیراهن تیم ملی بی‌ارزش شده که مظلومی در موردش حرف می‌زند. منصوریان در ادامه این گفت‌وگو با تاکید بر این‌که دلش نمی‌خواهد در مورد فرهاد مجیدی صحبت کند، مدعی شد قداست مربیگری تحت هر شرایطی باید حفظ شود و به همین خاطر جواد نکونام سرمربی کنونی استقلال که در آن مقطع کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان بود باید خویشتن‌داری می‌کرد و پس از جدایی افشین قطبی، علیه او حرف نمی‌زد.

در همان روز پرویز مظلومی نیز به صحبت‌های علیرضا منصوریان واکنش نشان داد و گفت: در جریان این مصاحبه قرار گرفته‌ام اما وقت خودم را برای جواب دادن به منصوریان تلف نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم تمرکزم کاملا روی استقلال باشد!

زیرنویس‌گردی| دعوای سرمربیان استقلالی/ منصوریان: پیراهن تیم ملی بی‌ارزش شده که مظلومی در موردش حرف می‌زند/ مظلومی: وقتم را با جواب دادن به منصوریان تلف نمی‌کنم

منبع: خبـر ورزشی