اگرچه محمد مایلی‌کهن و علی دایی الان رابطه بسیار محترمانه‌ای با یکدیگر دارند اما ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی طرفین علنا علیه هم مصاحبه می‌کردند و کار حسابی بالا گرفته بود. زیرنویس ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۲ مصاحبه‌ای از علی دایی منتشر کرد که او طی آن در جمع خبرنگاران به اظهارات قبلی محمد مایلی‌کهن […]

- ۱۰ سال گذشت| مستقیم به مایلی‌کهن پیشنهاد می‌دهند، نه من

اگرچه محمد مایلی‌کهن و علی دایی الان رابطه بسیار محترمانه‌ای با یکدیگر دارند اما ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی طرفین علنا علیه هم مصاحبه می‌کردند و کار حسابی بالا گرفته بود.

زیرنویس ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۲ مصاحبه‌ای از علی دایی منتشر کرد که او طی آن در جمع خبرنگاران به اظهارات قبلی محمد مایلی‌کهن پاسخ داد. سرمربی اسبق تیم ملی در جواب به این ادعای مایلی‌کهن که چرا برخی پیشنهادات خاص در مورد استفاده از بعضی بازیکنان به او داده نمی‌شود، تصریح کرد: همه زندگی من شفاف است و نیازی به رفتارهای خلاف قانون ندارم. ایشان مدعی است وقتی سرمربی تیم ملی امید بوده، به او پیشنهاد شده است که یک بازیکن را به تیم امید دعوت کند و به جای آن اتومبیل پژو بگیرد! خب همین که چنین حرفی را می‌زند یعنی این‌که پیشنهادات مذکور را به صورت مستقیم به مایلی‌کهن می‌دهند نه به من!

اصل ماجرا از این قرار بود که محمد مایلی‌کهن مدعی شد سال ۸۲ هنگامی که هدایت تیم امید را بر عهده داشت، به او پیشنهاد رشوه داده شده بود تا در ازای دریافت یک دستگاه اتومبیل بازیکنی را به تیم امید دعوت کند اما او چنین پیشنهادی را قبول نکرد. البته مایلی‌کهن و دایی در مقطعی با یکدیگر اختلافات جدی داشتند اما انصافا هر دو در عرصه فوتبال افراد کاملا سالمی هستند و کوچک‌ترین وصله‌ای پیرامون دلالی به آن‌ها نمی‌چسبد.

منبع: خبـر ورزشی