وینفرد شفر از اوایل پاییز سال ۱۳۹۶ تا اواسط بهار ۱۳۹۸ سرمربی استقلال بود و با این تیم توانست قهرمان جام حذفی ایران شود. او که تنها سرمربی تاریخ استقلال محسوب می‌شود که طی ۳ مسابقه متوالی با این تیم موفق به شکست دادن الهلال عربستان شده، زمستان سال ۹۷ مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های […]

وینفرد شفر از اوایل پاییز سال ۱۳۹۶ تا اواسط بهار ۱۳۹۸ سرمربی استقلال بود و با این تیم توانست قهرمان جام حذفی ایران شود. او که تنها سرمربی تاریخ استقلال محسوب می‌شود که طی ۳ مسابقه متوالی با این تیم موفق به شکست دادن الهلال عربستان شده، زمستان سال ۹۷ مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های آلمانی انجام داد و پیرامون شرایط حضورش در ایران صحبت کرد.

شفر در این مصاحبه که ترجمه آن ۲۷ بهمن سال ۹۷ در زیرنویس منتشر شد، از علاقه مردم ایران به فوتبال ابراز شگفتی کرده و در عین حال مدعی شده بود به غیر از ترافیک سنگین تهران، مشکل دیگری در استقلال ندارد.

این مربی آلمانی همچنین با اشاره به ملاقات خودش با اشکان دژاگه در تبریز هنگامی که اشکان بازیکن تیم تراکتور بود، مدعی شد وقتی به استقلال پیوست چند بار با دژاگه تماس گرفت تا زمینه برای حضورش در جمع آبی‌پوشان تهرانی را فراهم کند چون این بازیکن را از زمانی که ۱۴ ساله بود می‌شناخت اما در نهایت شرایط برای استقلالی شدن اشکان فراهم نشد.

مصاحبه شفر درباره دژاگه

منبع: خبـر ورزشی