گفت‌وگوی سرمربی استقلال با مدیران ارشد باشگاه اتفاق مهمی بود که چند روز قبل به وقوع پیوست و نکته مهم‌تر این بود که علی خطیر در آن حضور نداشت! در واقع مدیرعامل باشگاه استقلال به جلسه‌ای که قرار بود سرمربی این تیم از مشکلات بگوید، نرفته بود و همین مسئله شایعات بسیار زیادی را بر […]

- پشت پرده ملاقات غیرمنتظره هیئت‌مدیره استقلال با نکونام/ چرا خطیر به جلسه استقلالی‌ها دعوت نشد؟

گفت‌وگوی سرمربی استقلال با مدیران ارشد باشگاه اتفاق مهمی بود که چند روز قبل به وقوع پیوست و نکته مهم‌تر این بود که علی خطیر در آن حضور نداشت! در واقع مدیرعامل باشگاه استقلال به جلسه‌ای که قرار بود سرمربی این تیم از مشکلات بگوید، نرفته بود و همین مسئله شایعات بسیار زیادی را بر سر زبان‌ها انداخت.

اینطور که اطرافیان سرمربی استقلال می‌گویند، کادر مدیریتی ارشد این باشگاه قصد داشت با نکونام به صورت صریح صحبت کنند و مشکلات استقلال را از زبان خود سرمربی تیم بشنوند و بدانند چه اتفاقاتی رخ داده که اختلاف میان او و مدیرعامل باشگاه تا این حد بالا گرفته است. البته این نگاهی است که افراد نزدیک به کادر فنی استقلال دارند اما در طرف دیگر، مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند جلسه مذکور اصلاً در قالب چارت مدیریتی باشگاه نبوده و یک نشست رسمی محسوب نمی‌شده است چون اگر قرار بود هیئت مدیره جلسه رسمی بگذارند، قطعاً خطیر را هم دعوت می‌کردند اما با توجه به اینکه نشستی کاملاً غیر رسمی بوده، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که افراد حاضر در آن هم بر اساس خواسته میزبان دعوت شوند. به این ترتیب عدم حضور علی خطیر، مسئله عجیبی به نظر نمی‌رسد و نباید شایعه ای در این مورد علیه مدیرعامل راه بیفتد.

حتی این شایعه مطرح شده که مدیران استقلال می‌خواهند حرف‌های خطیر و نکونام را هر کدام جداگانه بشنوند و پس از آن برای حل مشکل ایجاد شده تصمیم نهایی اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: نکونام: این آدم بی‌سروپا بیخود می‌کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می‌کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می‌گذارید!

منبع: خبـر ورزشی