همه چیز درباره خودرو کی ام سی T9
همه چیز درباره خودرو کی ام سی T9

به گزارش زیرنویس، کی ام سی T۹ یکی از خودروهای جدید و شیکی است که توسط شرکت KMC تولید می‌شود. به علت طراحی زیبا و پویایی موتور قوی خود، خودرو کی ام سی T۹ مورد توجه قرار گرفته است. کی ام سی T۹ امکانات دیگری نیز از جمله فضای داخلی راحت، سیستم های امنیتی پیشرفته […]

به گزارش زیرنویس، کی ام سی T۹ یکی از خودروهای جدید و شیکی است که توسط شرکت KMC تولید می‌شود. به علت طراحی زیبا و پویایی موتور قوی خود، خودرو کی ام سی T۹ مورد توجه قرار گرفته است. کی ام سی T۹ امکانات دیگری نیز از جمله فضای داخلی راحت، سیستم های امنیتی پیشرفته و امکانات رفاهی برتر موجود در این خودرو قابل ذکر است.کی ام سی T۹ از نظر ابعاد اندکی بزرگ تر از T۸ است. در ادامه بررسی بیشتر کی ام سی T۹پرداخته ایم.

امکانات کی ام سی T۹

در بخش داخلی جک T۹ با طراحی کاملاً مدرنی مواجه هستیم که نسبت به T۸ بسیار لوکس تر و البته با متریالی باکیفیت تر است. مانیتور خودرو و پنل آن شکل و شمایل عمودی به خود گرفته اند و تریم داخلی خودرو چرمی است و در بخش هایی از آن، قطعات دکوراتیو مسی رنگ به‌کار رفته است. طراحی غربیلک فرمان و کلاستر خودرو نیز از سطح و سگمنت یک پیکاپ فراتر است‌.

کی ام سی T۹ در بحث امکانات ایمنی و رفاهی به مواردی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ترمز کمکی اضطراری، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، شش کیسه هوا، کول باکس، ترمز پارک برقی و… مجهز است. از این نظر نیز می توان T۹ را در سطحی کاملاً بالاتر و برتر نسبت به T۸ قلمداد کرد و حالا این پیکاپ به رقیبی جدی برای فوتون G۷ ایران خودرو دیزل و بهمن G۹ مبدل می شود.

خودرو KMC T9

مشخصات کی ام سی T۹

جک T۹ یا همان KMC T۹ با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به ایران آمده است. جعبه دنده این نسخه T۹ از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T۹ یا همان جک تی ۹ با دیفرانسیل یک پارچه عقب و تعلیق فنر شمش شبیه T۸ مواجه هستیم.