از طارمی کینه به دل نگیرید
از طارمی کینه به دل نگیرید

تسنیم نوشت: سرجیو کونسیسائو با اشاره به تصمیم مهدی طارمی برای ترک پورتو در پایان فصل و اخباری که اخیراً درباره سفر وی به میلان برای انجام تست پزشکی باشگاه اینتر منتشر شده بود، گفت: من در فرودگاه کار نمی‌کنم، پس نمی‌دانم چند تا هواپیما آنجا (به مقصد میلان) بودند. سرمربی پورتو اظهار داشت: طارمی تا […]

- از طارمی کینه به دل نگیرید

تسنیم نوشت: سرجیو کونسیسائو با اشاره به تصمیم مهدی طارمی برای ترک پورتو در پایان فصل و اخباری که اخیراً درباره سفر وی به میلان برای انجام تست پزشکی باشگاه اینتر منتشر شده بود، گفت: من در فرودگاه کار نمی‌کنم، پس نمی‌دانم چند تا هواپیما آنجا (به مقصد میلان) بودند.

سرمربی پورتو اظهار داشت: طارمی تا ژوئن با ما قرارداد دارد و برای باشگاه احترام قائل است. او از نظر گلزنی برای پورتو با وجود بازی‌های کمتر نسبت به هالک آمار بهتری دارد. نباید فراموش کنیم که طارمی در کنار ما چه کارهایی انجام داد. باید حرمت این بازیکن را نگه داریم، چون او هم برای ما احترام قائل شد و بلافاصله پس از جام ملت‌های آسیا به تمرینات برگشت تا خودش را به بازی برابر آروکا برساند.

کونسیسائو گفت: هیچ‌کسی نسبت به باشگاه چنین احساس مسئولیتی ندارد و اگر من احساس می‌کردم بازیکنی بی‌تعهد است، حتی اگر آن بازیکن مارادونا بود هم جایی در تیمم نداشت. نمی‌خواهم به این موضوعات توجه کنم، چون عاشق پورتو هستم و دوست ندارم درباره پورتو چیز بدی بگویم. اینجا بازیکنانی بوده‌اند که تا آخرین روز حضورشان مثال زدنی کار کردند و طارمی هم یک حرفه‌ای تمام عیار است.

منبع: اطلاعات انلاین