پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم شکستی غیرمنتظره را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد؛ آن‌هم در اولین تجربه رسمی اوسمار ویرا در قامت سرمربی پرسپولیس. نخستین شکست پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با هدایت ویرا در حالی رقم خورد که خروج اشتباه علیرضا بیرانوند در مسیر ثبت گل برتری اراکی‌ها تاثیرگذار بود. البته بعد از پایان مسابقه، […]

پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم شکستی غیرمنتظره را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد؛ آن‌هم در اولین تجربه رسمی اوسمار ویرا در قامت سرمربی پرسپولیس. نخستین شکست پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با هدایت ویرا در حالی رقم خورد که خروج اشتباه علیرضا بیرانوند در مسیر ثبت گل برتری اراکی‌ها تاثیرگذار بود. البته بعد از پایان مسابقه، بر شمار حواشی مسابقه افزوده شد؛ به‌طوری‌که در هنگام خروج کاروان تیم پرسپولیس از ورزشگاه امام خمینی اراک، درگیری میان محمدحسین کنعانی‌زادگان و هواداران آلومینیوم شکل گرفت.

کنعانی‌زادگان در واکنش به شعار هواداران، از اتوبوس پرسپولیس خارج شد و به سمت آن‌ها حمله‌ور شد که این اقدام جنجالی او با واکنش‌های مختلفی همراه بود. روز گذشته کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای علیه مدافع سرخ‌پوشان صادر کرد که در آن آمده بود: «از سوی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری با هواداران تیم آلومینیوم اراک در دیدار روز پنجشنبه ۲۶ بهمن، به وی ابلاغ می شود دفاعیات کتبی‌اش را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند».

جانشین یحیی نیامده دچار دردسر شد/ سکونشینی در انتظار مدافع پرحاشیه پرسپولیس!

دردسر بزرگی که در انتظار ویرا است!

مسئولان کمیته انضباطی چشم‌انتظار دریافت دفاعیات مدافع پرسپولیس هستند تا بعد از آن نسبت به رفتار او واکنش نشان بدهند. گفته می‌شود که احتمال محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان با توجه به سبقه رفتارهای جنجالی او وجود دارد که در این‌صورت، خط دفاعی پرسپولیس با چالش بزرگی مواجه خواهد شد؛ به‌ویژه آنکه مرتضی پورعلی‌گنجی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در دسترس کادرفنی پرسپولیس نیست و همین مسئله باعث شده تا در آستانه رویارویی حساس با تراکتور تبریز، کادرفنی پرسپولیس دغدغه چگونگی چینش خط دفاعی تیمش را داشته باشد.

سرخ‌پوشان پایتخت باید روز چهارشنبه دوم اسفندماه باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتور تبریز بروند. البته که مشخص نیست در فاصله ۴ روز تا برگزاری دیدار با تراکتور، کمیته انضباطی نسبت به محرومیت احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان تصمیم خواهد گرفت یا خیر اما در صورتی‌که حکم محرومیت علیه کنعانی‌زادگان صادر شود، اوسمار ویرا برای دیدار با تراکتور دچار چالش بزرگی می‌شود و دستِ بازی برای چینش زوج خط دفاعی تیمش نخواهد داشت.

گیورگی گولسیانی و فرشاد فرجی تنها مدافعان میانی تخصصی در دسترس سرمربی برزیلی هستند و به نظر می‌رسد که ویرا راه چاره‌ای جز استفاده از این ۲ بازیکن در ترکیب تیمش نداشته باشد. علی نعمتی و وحدت هنانوف هم دیگر بازیکنانی هستند که پتانسیل بازی در قلب خط دفاعی پرسپولیس را دارند که باید دید در صورت محرومیت احتمالی کنعانی‌زادگان، اوسمار ویرا برای چینش خط دفاعی تیمش از کدام بازیکنان استفاده می‌کند و ترکیب جدید دفاعی پرسپولیس با حضور کدام بازیکنان شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!

منبع: خبـر ورزشی