به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک، آرسنال و همچنین پرسپولیس پس از معرفی خود به پلیس اسکاتلند، حداقل باید ۳۰ روز را باید پشت میله‌های زندان بگذراند. به گزارش دیلی میل استوکس، ۳۵ ساله، صبح روز جمعه پس از اینکه از اسکاتلند راهی ایرلند شد توسط قضات به […]

- مهاجم پرسپولیسی در زندان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک، آرسنال و همچنین پرسپولیس پس از معرفی خود به پلیس اسکاتلند، حداقل باید ۳۰ روز را باید پشت میله‌های زندان بگذراند.

به گزارش دیلی میل استوکس، ۳۵ ساله، صبح روز جمعه پس از اینکه از اسکاتلند راهی ایرلند شد توسط قضات به زندان منتقل شد. او در انتظار صدور حکم به دلیل ارسال پیام‌های متنی متعدد به همسر سابق خود است. او به ارسال پیام‌های توهین آمیز به ایلید اسکات و پدرش اعتراف کرده است و قرار است در دادگاه همیلتون به پرونده او رسیدگی شود.

استوکس صبح جمعه با دستبند در دادگاه ظاهر شد، کلانتر دایان ترنر از تمدید وثیقه او خودداری کرد و او را تا ماه آینده به بازداشت فرستاد، تا بعد از جمع آوری گزارش‌ها در خصوص این مهاجم جنجالی نیز تصمیم گیری شود.

این بازیکن با وجودی کیفیت فنی بالایی که داشت سابقه حاشیه‌سازی زیادی در کارنامه خود دارد و بعد از حضور در فوتبال ایران و باشگاه تراکتور و پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها حاشیه‌ساز شد و در نهایت از این دو تیم جدا شد.

منبع: ایسـنا