شهاب زاهدی بهترین گلزن این فصل پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که با پیشنهادات خارجی مواجه شده است. شهاب از لیگ ژاپن پیشنهاد خوبی دارد و باشگاه زوریا اوکراین هم موافق فروش این بازیکن است. زاهدی که به صورت قرضی در تابستان به پرسپولیس پیوسته، بهترین گلزن این تیم تا اینجای رقابت‌های لیگ به حساب […]

- اصرار ستاره پرسپولیس برای جدایی/ اوسمار با این درخواست مخالف است

شهاب زاهدی بهترین گلزن این فصل پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که با پیشنهادات خارجی مواجه شده است. شهاب از لیگ ژاپن پیشنهاد خوبی دارد و باشگاه زوریا اوکراین هم موافق فروش این بازیکن است. زاهدی که به صورت قرضی در تابستان به پرسپولیس پیوسته، بهترین گلزن این تیم تا اینجای رقابت‌های لیگ به حساب می‌آید و چند گل مهم و ۳ امتیازی هم برای تیمش به ثمر رسانده است.

زاهدی ماجرای پیشنهادش را به گوش مدیران پرسپولیس رسانده و باشگاه پرسپولیس هم به این بازیکن اعلام کرده نظر نهایی در خصوص جدایی‌اش را باید اوسمار بدهد. سرمربی برزیلی پرسپولیس مخالف جدایی شهاب است و نمی‌خواهد بهترین گلزن تیمش را از دست بدهد. با این حال زاهدی اصرار به جدایی دارد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده ترجیح می‌دهد جدا شود. حال باید دید در نهایت باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم چه تصمیمی برای شهاب و ماجرای جدایی‌اش خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: راز افت شهاب زاهدی در پرسپولیس چیست؟/ بررسی شرایط ستاره‌ای که ژاپنی‌ها هم او را می‌خواهند!

منبع: خبـر ورزشی