به گزارش زیرنویس، مرضیه یونسی مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق گوشت منجمد وارداتی به ارزش چهار میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال رسیدگی کرد. مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: شعبه پس از بررسی پرونده، با توجه به ارائه نکردن […]

به گزارش زیرنویس، مرضیه یونسی مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق گوشت منجمد وارداتی به ارزش چهار میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: شعبه پس از بررسی پرونده، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و جابجایی مقصد تخلیه بار، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی گفت: اجرای احکام همدان، پس از دریافت پرونده اقدام به وصول جریمه کرد و با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی کالای قاچاق نیز در شبکه استانی توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان به پرونده های ورودی در طی ده ماه گذشته هم اشاره کرد و افزود: تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی اظهار داشت: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

 

منبع خبر: رکنـا