گوشی اینفینیکس Hot ۴۰i که مدتی قبل در برخی از بازارها عرضه شده بود، اکنون در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. در طراحی این دستگاه از گوشی آیفون الهام گرفته شده است. طبق بیانیه‌ی رسمی اینفینیکس، گوشی Hot ۴۰i از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره […]

گوشی اینفینیکس Hot ۴۰i که مدتی قبل در برخی از بازارها عرضه شده بود، اکنون در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. در طراحی این دستگاه از گوشی آیفون الهام گرفته شده است.

طبق بیانیه‌ی رسمی اینفینیکس، گوشی Hot ۴۰i از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن معادل ۴۸۰ نیت است.

در پنل پشتی گوشی Hot ۴۰i دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین دیگر مشاهده می‌شود. دوربین سلفی وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

اینفینیکس Hot ۴۰i به پردازنده‌ی Unisoc T۶۰۶ به‌همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR۴x و ۲۵۶ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی از نوع UFS ۲.۲ مجهز است. کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه microSD فضای ذخیره‌سازی گوشی نام‌برده را افزایش دهند.

گوشی جدید اینفینیکس با رابط کاربری XOS ۱۳ و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های نرم‌افزاری این گوشی می‌توان به Magic Ring اشاره کرد که عملکردی مشابه داینامیک آیلند آیفون دارد.

این گوشی ارزان قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!

نمای جلویی و عقبی اینفینیکس Hot ۴۰i سیاه رنگ

اینفینیکس Hot 40i حدود ۱۹۰ گرم وزن دارد و حسگر اثرانگشت آن روی فریم گوشی قرار گرفته است. انرژی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی توسط شارژر ۱۸ واتی قرار گرفته در جعبه‌ی آن تأمین می‌شود.

قیمت گوشی اینفینیکس Hot 40i چیزی حدود ۱۲۰ دلار اعلام شده است؛ اما درحال حاضر می‌توان آن را با ۱۲ دلار تخفیف خریداری کرد.

+