استقلال روز ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۰ در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاتفاق عربستان بود. تیمی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان هدایت آن را بر عهده داشت اما همراه با کاروان نماینده عربستان به ایران سفر نکرد! برانکو از زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود بابت درآمدش مالیات معوقه […]

استقلال روز ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۰ در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاتفاق عربستان بود. تیمی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان هدایت آن را بر عهده داشت اما همراه با کاروان نماینده عربستان به ایران سفر نکرد!

برانکو از زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود بابت درآمدش مالیات معوقه داشت و اصرار می‌کرد فدراسیون فوتبال باید آن را بپردازد اما فدراسیون چنین کاری را پس از جدایی او از تیم ملی در سال ۸۵ انجام نداد و به همین خاطر مرد کروات در آن مقطع اگر به ایران سفر می‌کرد، احتمال داشت ممنوع الخروج شود؛ روی همین اصل قید پرواز به سوی تهران در معیت کاروان الاتفاق را زد و ترجیح داد از همان عربستان کار را دنبال کند. استقلال هم الاتفاق را بدون حضور سرمربی مشهورش شکست داد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۲ رسید.

البته برانکو حدودا ۳۸ ماه پس از این بازی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و قبل از سفرش به تهران مالیاتش نیز توسط این باشگاه پرداخت شد تا مشکلی جهت حضور در ایران نداشته باشد.

زیرنویس‌گردی| برانکو از ترس ممنوع‌الخروجی به ایران نیامد/ سرمربی غایب بود، تیمش از استقلال شکست خورد

منبع: خبـر ورزشی