رفتار سرمربی پورتو مهدی طارمی را شوکه کرد
رفتار سرمربی پورتو مهدی طارمی را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: مهدی طارمی در فاصله چهار شب مانده تا مسابقه حساس دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال با شرایط عجیبی در پورتو مواجه شد و سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت او را به‌طور کامل در بازی لیگ برتر پرتغال برابر استرلا نیمکت‌نشین کند. تیم فوتبال پورتو در شرایطی شب گذشته موفق شد پس از دو هفته […]

- رفتار سرمربی پورتو مهدی طارمی را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: مهدی طارمی در فاصله چهار شب مانده تا مسابقه حساس دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال با شرایط عجیبی در پورتو مواجه شد و سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت او را به‌طور کامل در بازی لیگ برتر پرتغال برابر استرلا نیمکت‌نشین کند.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی شب گذشته موفق شد پس از دو هفته ناکامی در لیگ برتر پرتغال به پیروزی دو بر صفر مقابل استرلا برسد که مهدی طارمی برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها حضور در بازی را تجربه نکرد و تا پایان جزء نفرات ذخیره حضور داشت و جزء پنج بازیکن تعویضی تیمش نیز قرار نگرفت.

مهدی طارمی که در این فصل نمایش ضعیف‌تری نسبت به سالیان اخیر از نظر آماری داشته و در ۱۶ حضور ثابت یا تعویضی در لیگ برتر پرتغال سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، نتوانست برابر استرلا به میدان برود و شانس بهبود این آمار را به دست بیاورد، اما او اتفاقی بی‌سابقه را هم در این دیدار تجربه کرد.

منبع: اطلاعات انلاین