به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی با افزایش ۰.۳۸ درصدی مواجه شد. به این ترتیب، اونس طلا در حدود ۲ هزار و ۲۱ دلار قیمت پیدا کرده است که حاکی از رشد ۷.۷ دلاری قیمت جهانی طلا است. اما افزایش قیمت طلا در بازار جهانی در حالی رقم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی با افزایش ۰.۳۸ درصدی مواجه شد. به این ترتیب، اونس طلا در حدود ۲ هزار و ۲۱ دلار قیمت پیدا کرده است که حاکی از رشد ۷.۷ دلاری قیمت جهانی طلا است.

اما افزایش قیمت طلا در بازار جهانی در حالی رقم خورده است که عملکرد بازار در طول یک ماه گذشته همچنان منفی است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول یک ماه گذشته با افت ۹ دلاری مواجه شده است.

تغییر قیمت اونس طلا در طول یک ماه گذشته

طلا اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز دوشنبه ۳۰ بهمن

بنا به این گزارش، در حال حاضر، سرمایه‌گذاران بیشتر به این موضوع علاقه دارند که آیا فدرال رزرو تا ژوئن برای اجرای چرخش سیاستی خود صبر خواهد کرد یا خیر. انتشار گزارش جلسه فدرال رزرو، شاید بتواند به سرمایه‌گذاران در پیش‌بینی زمان چرخش سیاستی فدرال رزرو کمک کند. با این وجود اما بعید است، این گزارش اطلاعات جدیدی در مورد زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.

منبع: خبـرآنلاین