به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران جهت حضور در پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، در حالی از روز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده است که ترکیب نفرات دعوت شده به اردو، امروز (دوشنبه – ۳۰ بهمن ۱۴۰۲) تکمیل شد. در میان اسامی نفرات دعوت شده به […]

- لژیونر‌های تیم ملی بسکتبال وارد اردو شدند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران جهت حضور در پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، در حالی از روز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده است که ترکیب نفرات دعوت شده به اردو، امروز (دوشنبه – ۳۰ بهمن ۱۴۰۲) تکمیل شد.

در میان اسامی نفرات دعوت شده به اردو نام دو لژیونر بسکتبال ایران یعنی بهنام یخچالی و محمد امینی نیز قرار داشت که به تازگی به تمرینات تیم ملی اضافه شدند تا ترکیب نفرات دعوت شده به تمرینات تکمیل شود.

بهنام یخچالی که برای تیم رومراشتروم گلادیاتورز تریر، در لیگ Pro A آلمان (بوندس‌لیگا دو) دست به توپ است، روز گذشته (یک‌شنبه – ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) به تمرینات اضافه شده بود و امروز (دوشنبه) نیز محمد امینی، به تمرینات تیم ملی پیوسته است.

محمد امینی هم اکنون در عضویت تیم جوانان موناکو فرانسه است و طبق اعلام محسن شاه‌علی، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران به زیرنویس، امینی امروز (دوشنبه) به عنوان آخرین نفر در اردو‌ها حاضر شده است تا به این ترتیب، ترکیب بازیکنان مد نظر هاکان دمیر در اردو تکمیل شود.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال:

۱- سجاد مشایخی
۲- رسول مظفری
۳- احسان دلیرزهان
۴- پیتر گریگوریان
۵- بهنام یخچالی
۶- سینا واحدی
۷- نوید رضایی‌فر
۸- متین آقاجانپور
۹- محمد امینی
۱۰- مجید رحیمیان
۱۱- ارسلان کاظمی
۱۲- محمدمهدی رحیمی
۱۳- سجاد پذیرفته
۱۴- میثم میرزایی
۱۵- محمد حسن‌زاده
۱۶- حسن علی‌اکبری
۱۷- سالار منجی

اسامی کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران:

محسن شاهعلی (سرپرست)
هاکان دمیر (سرمربی)
علی آرزومندی و محمدرضا اسلامی (مربی)
آرش بهادرزاده (مدیر اجرایی)
مجید صادقی (فیزیوتراپ)
مهدی چراغی (بدنساز)
حسین دهقانی (تدارکات)

تیم ملی بسکتبال ایران روز‌های چهارم و هفتم اسفند سال جاری، به ترتیب مقابل قطر (به میزبانی ایران) و هند (به میزبانی هند) به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا