آیا خطیر پاسخ ادعای جنجالی نکونام را می‌دهد؟
آیا خطیر پاسخ ادعای جنجالی نکونام را می‌دهد؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جواد نکونام در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر حملات تندی را به مدیریت باشگاه خود وارد کرد. وی در آن برنامه مدعی شد که علی خطیر به دنبال زمین زدن اوست و به همین دلیل به فهرست نفرات وی برای خرید در فصل نقل و انتقالات زمستاین بی توجه بوده […]

- آیا خطیر پاسخ ادعای جنجالی نکونام را می‌دهد؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جواد نکونام در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر حملات تندی را به مدیریت باشگاه خود وارد کرد.

وی در آن برنامه مدعی شد که علی خطیر به دنبال زمین زدن اوست و به همین دلیل به فهرست نفرات وی برای خرید در فصل نقل و انتقالات زمستاین بی توجه بوده است و …

صحبت های تند نکونام این انتظار را ایجاد کرده بود که خطیر لب به پاسخگویی بگشاید اما این اتفاق رخ نداد و تنها یکی از اعضای رسانه ای استقلال پاسخی خفیف به صحبت های سرمربی آبی ها داد.

حالا این شایعه مطرح شده که علی خطیر قصد دارد در برنامه امشب فوتبال برتر پاسخ صحبت های نکونام را بدهد، هرچند این بحث نیز شنیده می شود که وزارت ورزش و هیات مدیره استقلال علاقه ای به این پاسخگویی و ادامه پیدا کردن جنجال ندارد، با این حال باید منتظر ماند و دید آیا مدیر جوان آبی ها امشب روی آنتن زنده شبکه سوم و در برابر اتهاماتی که نکونام به او وارد کرده است از خود دفاع می کند.

منبع: اطلاعات انلاین