انتشارت اطلاعات برگزیده و تجلیل شد
انتشارت اطلاعات برگزیده و تجلیل شد

به گزارش «اطلاعات آنلاین» مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی صبح امروز با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد. دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است. در این مراسم که محمد مهدی […]

انتشارت اطلاعات برگزیده و تجلیل شد

به گزارش «اطلاعات آنلاین» مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی صبح امروز با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است.

در این مراسم که محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب حضور داشتند، محمدرضا هراتی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی طی سخنانی گفت: این جشنواره محتوای کتابی را به مردم و فرزندانمان در قالب‌های مختلف نشان داد. در دوازدهمین جشنواره رضوی هم از نظر کیفی هم کمی رشد داشته ایم. برای جشنواره دوازدهم تصمیم گرفتیم آسیب شناسی داشته باشیم و یک مقدار دوره دوازدهم را دیر شروع کردیم که این موضوع باعث شد از نظر کمی و کیفی رشد کنیم.

وی گفت: در این دوره قریب به ۶۰ درصد شرکت کنندگان از خانم‌ها بودند.  تقریبا در این چند سال قریب به ۷ میلیون نفر در جشنواره شرکت کردند. در مجموع ما نزدیک به یک میلیون و ۴۸ هزار نفر شرکت کننده داشتیم.

در ادامه این مراسم برگزیدگان بخش بزرگسال معرفی شدند که نام موسسه اطلاعات نیز در فهرست برگزیدگان جای گرفته است. 

 

منبع: اطلاعات انلاین