به گزارش زیرنویس، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: در ادامه بررسی و تحقیقات در مورد پرونده‌های تخلفات مالی شرکت عمران و برخی از مدیران و کارمندان آن، یکی از پیمانکاران بانفوذ و متمول شهر پرند به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء دستگیر و روانه زندان شد. فارس در خبری نوشت:وی […]

- جزئیات دستگیری پیمانکار بانفوذ شهر پرند

به گزارش زیرنویس، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: در ادامه بررسی و تحقیقات در مورد پرونده‌های تخلفات مالی شرکت عمران و برخی از مدیران و کارمندان آن، یکی از پیمانکاران بانفوذ و متمول شهر پرند به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء دستگیر و روانه زندان شد.

فارس در خبری نوشت:وی در ادامه گفت: در راستای رسیدگی به تخلفات و جرایمی که قبلا در خصوص بعضی از پیمانکاران شرکت عمران و مدیران قبل داشتیم، به یکی از پیمانکاران با نفوذ شهر جدید پرند رسیدیم که وی به واسطه تشکیل شبکه ارتشاء و تخلفات مالی که با مدیران سابق داشته چند شب پیش بازداشت و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان شهرستان رباط‌کریم در خصوص ابعاد این پرونده اظهار کرد: قطعا ابعاد این پرونده گسترده است به‌طوری ‌که در تحقیقات مربوط به آن به اسناد و مدارکی دال بر ارتباط فرد دستگیر شده با اشخاص و افراد زیادی در شرکت عمران، شهرداری و ارگان‌ها و ادارات مختلف برخوردیم که اقدام به پرداخت رشوه نموده است.

وی ادامه داد: لذا تحقیقات ما در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های بیشتر بسیار محتمل است.یوسف‌وند در ادامه تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی‌شناسد، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، دولتی و غیردولتی برای ما فرقی نمی‌کند، آنچه که برای ما مهم است حقوق مردم و امیدواری در بین مردم است که اگر تخلفی در جایی اتفاق می‌افتد دستگاه قضا به شدت با آن برخورد می‌کند.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین