به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار یک میلیون تومان گران شد و ۳۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما قیمت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار یک میلیون تومان گران شد و ۳۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی ۶۴۰ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۶۵ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۴۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در حدود ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۳۷۸ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم با کاهش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۷۴۵ میلیون تومان رسید.

اما راناپلاس ۵ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان رسید. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ اما با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۴۷۷ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ اما ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان به فروش رفت.

سرگیجه قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین