به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی از انجام ۳ عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ عصر امروز […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی از انجام ۳ عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ عصر امروز دوشنبه نوزدهم فوریه ۲۰۲۴ موضع برکه ریشا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۱۵ عصر امروز دوشنبه نوزدهم فوریه ۲۰۲۴ موضع الرمتا در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه اشغالی «زرعیت» واقع در الجلیل غربی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که شلیک ۳ موشک از سمت لبنان رصد شده و یکی از این موشک‌ها به پادگان «برانیت» در الجلیل غربی برخورد کرده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بار شهرک «میس الجبل» و یک بار اطراف شهرک «الغازیه» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که یک پهپاد صهیونیستی پوشش گیاهی نزدیک به شهرک «بیت لیف» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

منبع: مـهر