به گزارش زیرنویس، امروز سه‌شبه یک اسفند در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران چندین کارگاه و نشست تخصصی برگزار می‌شود. عناوین این جلسات و زمان برگزاری آنها برای علاقه‌مندان در ادامه آمده است: -نقش رسانه های خرد در توسعه جوامع محلی با سخنرانی رضا عباس‌زاده و محمود عزیزی از ساعت ۱۰:۳۰ تا […]

به گزارش زیرنویس، امروز سه‌شبه یک اسفند در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران چندین کارگاه و نشست تخصصی برگزار می‌شود. عناوین این جلسات و زمان برگزاری آنها برای علاقه‌مندان در ادامه آمده است:

-نقش رسانه های خرد در توسعه جوامع محلی با سخنرانی رضا عباس‌زاده و محمود عزیزی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲

-کتاب خبر با سخنرانی یونس شکرخواه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰

-تجربه مدیریت روانی در دوره همه‌گیری کرونا با سخنرانی محمد خدادی از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰

-اقتصاد رسانه ها با همکاری گروه ارتباطات واحد علوم تحقیقات با سخنرانی افسانه مظفری، حمید متقی و هومن قابچی

-عکاسی خبری با تدریس سید شهاب الدین واجدی از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰

-دورهمی با پیشکسوتان و نکوداشت محسن اسماعیلی از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰

-انگاره ذهنی جامعه ایرانی در موضوع فرزندآوری با سخنرانی نصیبه اسماعیلی و محمد اصغری

برگزاری همایش روایت حقیقت در نمایشگاه رسانه‌های ایران

همایش روایت حقیقت؛ همایشی با محور رسانه‌ها و طوفان الاقصی سه‌شنبه اول اسفند ماه ساعت ۱۵ در غرفه غزه در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علی ابو شاهین عضو برجسته دفتر سیاسی و مسئول رسانه‌های جنبش جهاد اسلامی دیگر سخنران این همایش است و همچنین اسامه حمدان عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و سخنگوی رسمی طوفان الاقصی،  شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای، نمایندگان محور مقاومت، میهمانان برجسته رسانه‌ای داخلی و از کشورها مختلف در این همایش حضور دارند.

این همایش با دو پنل برگزار خواهد شد، همچنین نشست خبری اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس پس از پایان همایش راس ساعت ۱۸/۳۰ در همان مکان برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از یکشنبه ۲۹ بهمن آغاز شد و تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

منبع: ایرنا

منبع خبر: رکنـا