به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از همدان، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود و بر مبنای سیاست‌های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی کشور و مجموعه مدیریتی استان نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجبات اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق […]

- یک مشاور املاک متخلف در همدان جریمه میلیاردی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از همدان، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود و بر مبنای سیاست‌های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی کشور و مجموعه مدیریتی استان نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجبات اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم آورند.

وی اضافه کرد: پرونده تخلف یک مشاور املاک در همدان به اتهام أخذ کمیسیون اضافه به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی همدان بررسی شد و شعبه پس از بررسی مدارک و أخذ دفاعیات متهم، تخلف گران فروشی را محرز اعلام کرد.

یونسی گفت: شعبه دوم تعزیرات همدان متهم را علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات همدان تصریح کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به سبب دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت‌سازی و گران فروشی می‌کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند شکایات خود از واحدهای صنفی در مورد گران فروشی، کم فروشی و عرضه کالا به صورت فروش اجباری و تقلب را به شماره ۱۳۵ این اداره گزارش نمایند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین