به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقرهسرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی در قلعه نو، موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی و تخصصی در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد که […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقرهسرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی در قلعه نو، موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی و تخصصی در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد که با بررسی از صحنه وقوع جرم و استفاده از تجهیزات پلیسی مشخص شد سرقت توسط یک نفر که با تجهیزات مخابراتی آشنایی دارد انجام شده است.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: با پوشش دهی نقاط احتمالی حضور سارق و اشرافیت اطلاعاتی ماموران عملیات کلانتری سی ام بهمن ماه امسال سارق را حین بالا رفتن از دکل مخابراتی محدوده قلعه نو مشاهده کردند که سارق به محض مشاهده مامورین سریعا به پایین آمده و و به صورت پیاده متواری گردید که پس از طی مسافتی متهم را متوقف و دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهم به کلانتری بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم ۳۸ ساله یکی از کارگران اخراجی پیمانکار شرکت مخابراتی بوده است که اقدام به سرقت می‌کند که در این خصوص دارای ۵ فقره سابقه سرقت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به طرح شکایت توسط اداره مخابرات شهرستان و ۲ شاکی خصوصی بیان داشت: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌گردد.

سرهنگ طرهانی همچنین از شهروندان درخواست کرد که ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هر گونه تردد مشکوک افراد ناشناس را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا