به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ نشست مشترک نامزدهای انتخابات مجلس با مسئولان استان روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان و دیگر مسئولان در تالار امام رضا (ع) در اهواز برگزار شد. عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ نشست مشترک نامزدهای انتخابات مجلس با مسئولان استان روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان و دیگر مسئولان در تالار امام رضا (ع) در اهواز برگزار شد.

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و رئیس ستاد انتخابات استان در این گردهمایی گفت: خوشبختانه با رشد تعداد داوطلبان بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی فراهم شده است؛ انتظاری که از داوطلبان محترم می رود این است که صرفا به فکر رقابت نباشند بلکه به دنبال افزایش مشارکت هم باشند و همه تلاش کنیم انتخابات در همه ابعاد خود به خوبی برگزار شود.

وی خطاب به داوطلبان انتخابات گفت: در تبلیغات تلاش کنید نگاه تان صرفا معطوف به پایگاه رای تان نباشد و سعی کنید با همه اقشار ارتباط لازم را برقرار نموده تا بتوانید رای حداکثری را به دست آورید و به بالا رفتن مشارکت کمک نمایید.

افرازه شهاوند افزود: داوطلبان انتخابات رقابت های انتخاباتی را بر محوریت پایبندی و تقید به قانون و اخلاق قرار دهند. قانونمداری و رعایت اخلاق در راستای جلوگیری از بروز اتفاقات تلخی که در برخی انتخابات های گذشته رخ داده است که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ بود از مولفه های مهم انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: داوطلبان دقت داشته باشند از تخریب عملکرد و دستاوردهای نظام و تخریب سایر داوطلبان پرهیز نمایند که انشاالله رقابتی همراه با اخلاق و سلامت داشته باشیم.

منبع خبر: رکنـا