به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دور مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات امروز برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند. در اولین بازی امروز بلاروس چهار بر یک از سد کلمبیا گذشت تا صدرنشینی خود را در گروه سوم قطعی کند. ژاپن هم در یک بازی […]

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دور مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات امروز برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

در اولین بازی امروز بلاروس چهار بر یک از سد کلمبیا گذشت تا صدرنشینی خود را در گروه سوم قطعی کند. ژاپن هم در یک بازی حساس و نزدیک که بازی سوم امروز بود، شش بر چهار، سنگال را شکست داد و این تیم قدرتمند را از جام جهانی حذف کرد. در این گروه بلاروس ۹ امتیازی و ژاپن شش امتیازی شدند.

در گروه سوم بلاروس به عنوان تیم اول و ژاپن به عنوان تیم دوم، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

در بازی دوم، پرتغال و عمان از گروه چهارم، در یک بازی نزدیک، به مصاف هم رفتند که پرتغال به سختی سه بر دو عمان را شکست داد تا عمانِ آماده، از گردونه جام جهانی حذف شود. در بازی چهارم برزیل و مکزیک به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت معمول ۳۶ دقیقه‌ای دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا برنده این بازی در وقت اضافی تعیین شود و دو امتیاز به تیم برنده برسد.

در سه دقیقه وقت اضافه بازی، این برزیل بود که توانست گل چهارم و برتری اش را وارد دروازه مکزیک کند. برزیل که پیش از این ۵ امتیازی بود، با پیروزی در مقابل مکزیک امتیازی شد و بالاتر از پرتغال شش امتیازی ایستاد.

به این ترتیب تیم‌های ایتالیا، ایران، بلاروس و برزیل به عنوان تیم‌های اول گروه‌هایشان و تیم‌های امارات، تاهیتی، ژاپن و پرتغال به عنوان تیم‌های دوم گروه‌هایشان به عنوان هشت تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

منبع: مـهر