تیم آینده سردار آزمون لو رفت
تیم آینده سردار آزمون لو رفت

ورزش سه نوشت: جدایی ژوزه مورینیو و آمدن دنیله ده‌روسی روح تازه‌ای به رم تزریق کرده است. این تیم تقریبا از روند نوسانی خود خارج شده و به نظر می‌رسد که بازیکنان جالوروسی نیز با انگیزه متفاوتی در زمین حاضر می‌شوند. بر خلاف برخی پیش‌بینی‌ها سردار آزمون یکی از بازیکنانی بوده که خیلی تحت تأثیر حضور ده‌روسی قرار گرفته است. […]

ورزش سه نوشت: جدایی ژوزه مورینیو و آمدن دنیله ده‌روسی روح تازه‌ای به رم تزریق کرده است. این تیم تقریبا از روند نوسانی خود خارج شده و به نظر می‌رسد که بازیکنان جالوروسی نیز با انگیزه متفاوتی در زمین حاضر می‌شوند.

بر خلاف برخی پیش‌بینی‌ها سردار آزمون یکی از بازیکنانی بوده که خیلی تحت تأثیر حضور ده‌روسی قرار گرفته است. بازیکنی که با نظر ژوزه مورینیو جذب شد و برخی معتقد بودند که شاید با جدایی سرمربی پرتغالی او نیز در مسیر جدایی قرار بگیرد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که حتی سرمربی جدید رم هر گونه درهای خروج به روی او را بست تا نشان دهد که علاقه زیادی به سردار دارد.

تیم آینده سردار آزمون لو رفت

سردار در بازی قبلی رم مقابل فروزینونه نمایشی داشت که نشان داد چرا دنیله ده‌روسی به ماندن او اصرار داشته است. ستاره ایرانی به جز گلی که زد عملکرد خوبی هم داشت و حتی ده‌روسی ترجیح داد او را تا پایان مسابقه در زمین حفظ کند و لوکاکو را بیرون بیاورد.

روز گذشته کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد که عملکرد و البته شخصیت سردار هواداران رم را تحت تاثیر قرار داده و آنها اکنون خواهان ماندن ستاره ایرانی در پایتخت ایتالیا هستند.

Roma press رسانه نزدیک باشگاه رم بعد از پوشش این خبر اعلام کرده باشگاه رم نیز عملیات خود را برای حفظ مهاجم ایرانی آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش باشگاه رم قصد دارد با بایرلورکوزن وارد مذاکره شده و شرایط را برای تمدید قرارداد قرضی آزمون جویا شود. رم شرایط جذب دائمی مهاجم ایرانی را هم مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین گزارش‌ها در این زمینه حکایت از آن دارد که خود آزمون نیز عاشق ایتالیاست و هر کاری که لازم باشد برای ماندن در رم انجام خواهد داد. با این شرایط و با توجه به علاقه دو طرف احتمالا فصل آینده نیز شاهد حضور سردار در پایتخت ایتالیا خواهیم بود.

منبع: اطلاعات انلاین