رئال مادرید همچنان با امباپه و نمایندگانش در حال مذاکره است و به گفته فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار و کارشناس نقل و انتقالات، پیش از امضای قرارداد و اعلام رسمی باید بر سر خیلی از جزئیات توافق حاصل شود. اکثر خبرگزاری‌ها اعلام کردند که هنوز قرارداد امضا نشده اما رفتن امباپه به رئال مادرید قطعی است. […]

- امباپه – رئال مادرید؛ قراردادی ۵ ساله با حقوق و مزایا که هنوز امضا نشده است

رئال مادرید همچنان با امباپه و نمایندگانش در حال مذاکره است و به گفته فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار و کارشناس نقل و انتقالات، پیش از امضای قرارداد و اعلام رسمی باید بر سر خیلی از جزئیات توافق حاصل شود. اکثر خبرگزاری‌ها اعلام کردند که هنوز قرارداد امضا نشده اما رفتن امباپه به رئال مادرید قطعی است. اعتقاد بر این است که دو مورد از مشکلات باقی مانده مربوط به حضور بازیکن در المپیک پاریس و مساله مربوط به درصدهای حقوق تصویر است.

رومانو در گفتگو با روزنامه بیریفینگ گفت: «هنوز شفافیتی در مورد قرارداد وجود ندارد. در حال حاضر تاریخ مشخصی ندارم، آنها هنوز در حال کار بر روی جزئیات معامله هستند و به محض اینکه قرارداد را امضا کردند اعلام خواهد شد.» او همچنین در ویدئویی که در توئیتر منتشر کرد توضیح داد که به محض اینکه قرارداد امباپه با رئال مادرید امضا شود پاری‌سن‌ژرمن جدایی او را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

در مجموع با وجود احتیاط تمام طرف‌های درگیر در این معامله، به نظر می‌رسد همه چیز فقط در یک جهت پیش می‌رود. لوس بلانکوس به امباپه قراردادی ۵ ساله با حقوق و پاداش امضا پیشنهاد خواهد کرد که درآمد او را به بیش از ۲۰۰ میلیون یورو خواهد رساند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی