هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار آغاز شد که تغییراتی در صدر و قعر جدول به وجود آورد. پرسپولیس هر سه امتیاز دیدار با تراکتور را گرفت و با ۳۳ امتیاز، جای سپاهان را در رتبه دوم جدول تصاحب کرد. البته سپاهان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان […]

هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار آغاز شد که تغییراتی در صدر و قعر جدول به وجود آورد.

پرسپولیس هر سه امتیاز دیدار با تراکتور را گرفت و با ۳۳ امتیاز، جای سپاهان را در رتبه دوم جدول تصاحب کرد. البته سپاهان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در دو هفته اخیر لیگ برتر به میدان نرفته و دو بازی کمتر از سرخپوشان دارد. استقلال نیز با ۳۵ امتیاز صدرنشین است و تراکتور با ۲۸ امتیاز، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

استقلال خوزستان هم به لطف برتری دراماتیکی که برابر آلومینیوم اراک کسب کرد، پس از هفته‌های طولانی از قعر جدول جدا شد و با ۱۲ امتیاز، به رتبه چهاردهم جدول رسید. نساجی در خانه خود شکست سنگینی مقابل مس رفسنجان متحمل شد تا در کنار صنعت نفت آبادان، با ۱۱ امتیاز در قعر جدول جای بگیرد.

نتایج دیدارهای امروز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان ۲ – پیکان ۲
استقلال خوزستان ۳ – آلومینیوم اراک ۲
نساجی مازندران صفر – مس رفسنجان ۳
پرسپولیس ۲ – تراکتور تبریز صفر

جدول لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

جدول لیگ برتر| پرسپولیس از سپاهان سبقت گرفت/ استقلال بدون مزاحم در صدر

منبع: خبـر ورزشی