پرسپولیس امروز در ورزشگاه تراکتور را شکست داد تا در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک پیروزی شیرین موقتا به یکقدمی استقلال در صدر جدول برسد. اما سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پایان نسبت به شائبه‌ای درخصوص بازی کردن عیسی آل‌کثیر باوجود بسته بود پنجره پرسپولیس گفت: استعلام گرفته بودیم و پنجره […]

- واکنش مدیر پرسپولیس به جذب خدابنده‌لو و جدایی زاهدی

پرسپولیس امروز در ورزشگاه تراکتور را شکست داد تا در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک پیروزی شیرین موقتا به یکقدمی استقلال در صدر جدول برسد.

اما سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پایان نسبت به شائبه‌ای درخصوص بازی کردن عیسی آل‌کثیر باوجود بسته بود پنجره پرسپولیس گفت: استعلام گرفته بودیم و پنجره داخلی ما بسته نیست. سازمان لیگ، ظهر امروز کارت آل‌کثیر را صادر کرد و اگر پنجره‌مان بسته بود قراردادش ثبت نمی‌شد.

حسین بادامکی درمورد پرونده مالیاتی راداشوویچ افزود: باشگاه ضمانت‌هایی به اداره مالیات داده بود و این اداره نامه‌هایش را به باشگاه ارسال کرده بود. اداره مالیات همین جوری یک نامه رسمی را به باشگاهی نمی‌دهد و کار ما درست بود. وکیل راداشوویچ اصرار داشت که فیش‌های واریزی به ایشان داده شود و ما این کار را کردیم و پنجره باز شد. تنها مشکل ما همین پنجره نقل‌وانتقالات بود که باز شد. اگر ITC دو بازیکن خارجی‌مان هم امروز می‌رسید، خیلی بهتر بود ولی خب انشاالله برای بازی بعد با تمام نفرات شرکت کنیم.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس به محرومیت بیرانوند از بازی ذوب‌آهن و جذب گلر دوم تصریح کرد: گلر بزرگسال که نمی‌توانیم جذب کنیم. زیر ۲۳ سال هم دروازه‌بانی که در لیگ برتر بازی کرده باشد، فکر می‌کنم وجود ندارد. من فکر می‌کنم آقای رفیعی که به عنوان دروازه‌بان دوم کار می‌کند، دروازه‌بان بسیار باکیفیتی است و نگران نیستیم.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا این آخرین بازی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود؟ توضیح داد: چرا آخرین بازی؟ ما دو، سه بازیکن‌مان هم پیشنهاد دارند. همه مربوط به رضایت اوسمار است، اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد باید ایشان نظر بدهند.

بادامکی نسبت به احتمال جذب خدا بنده‌لو و اینکه آیا انتقال وی قطعی است گفت: انشاالله.

بیشتر بخوانید:‌ سکوت خدابنده‌لو سرانجام شکست؛ اولین واکنش ستاره مس به حضور در پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی