به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دمیتری آندریف مدیر ورزشی باشگاه اورنبورگ روسیه در گفتگو با سایت «Match TV» این کشور، در مورد جذب محمد قربانی هافبک تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: پس از جدایی کیریل کاپلنکو، باید جایگزینی برای او پیدا می‌کردیم و زمان کمی برای نقل‌وانتقالات داشتیم. سختی‌هایی در طول مذاکرات رخ داد […]

- فکر نمی‌کردیم جذب قربانی به این سرعت نهایی شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دمیتری آندریف مدیر ورزشی باشگاه اورنبورگ روسیه در گفتگو با سایت «Match TV» این کشور، در مورد جذب محمد قربانی هافبک تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: پس از جدایی کیریل کاپلنکو، باید جایگزینی برای او پیدا می‌کردیم و زمان کمی برای نقل‌وانتقالات داشتیم. سختی‌هایی در طول مذاکرات رخ داد و طرف مقابل بسیار سفت و سخت بود. فکر نمی‌کردیم این انتقال به این سرعت نهایی شود.

وی در مورد زمان ورود بازیکن ایرانی جدید اورنبورگ به تمرینات این تیم خاطر نشان کرد: مهم‌ترین نکته این است که بازیکن تمایل داشت به تیم ما بیاید. این قرارداد ۳.۵ ساله است و قربانی پس از دریافت ویزا، روز ۲۵ فوریه (ششم اسفند) به مسکو می‌آید تا به تست‌های پزشکی و سپس به اورنبورگ بیاید.

مدیر ورزشی باشگاه اورنبورگ با اشاره به سابقه محمد قربانی تصریح کرد: او ۲۲ ساله است و بار‌ها در لیگ برتر ایران بازی کرده. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته است و برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اورنبورگ با سایر بازیکنان رقابت می‌کند.

تیم اورنبورگ با ۱۵ امتیاز، جایگاه چهاردهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه را تصاحب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا