به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز (پنجشنبه) در نخستین بازی‌اش در فصل جدید MLS برابر رئال سالت لیک با گل‌های رابرت تیلور (۳۹) و دیگو گومز (۸۳) پیروز شد. دو پاس گل اینتر میامی را در این بازی لیونل مسی و لوئیس سوارس دادند.  جراردو مارتینو سرمربی اینتر میامی […]

- اظهارات سرمربی اینتر میامی درباره وضعیت مسی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز (پنجشنبه) در نخستین بازی‌اش در فصل جدید MLS برابر رئال سالت لیک با گل‌های رابرت تیلور (۳۹) و دیگو گومز (۸۳) پیروز شد. دو پاس گل اینتر میامی را در این بازی لیونل مسی و لوئیس سوارس دادند. 

جراردو مارتینو سرمربی اینتر میامی پس از این پیروزی در مورد وضعیت لیونل مسی گفت: مسی بدیهی است که خوب کار می‌کند، او باانگیزه است و این باعث خوشحالی من است. از نظر فیزیکی مسی احساس خوبی دارد.

 مارتینو درباره دلایل تعویض هافبک دفاعی تیمش یعنی سرخیو بوسکتس ۳۵ ساله در دقیقه ۸۵ اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم او مشکلی داشته باشد. بوسکتس در نیمه دوم احساس درد داشت و ما او تعویض کردیم تا ریسک نکنیم.

سرخیو بوسکتس در ژوئیه ۲۰۲۳ به‌عنوان بازیکن آزاد به اینترمیامی رفت و پیش از این به مدت ۱۵ سال برای بارسلونا بازی کرده بود. بوسکتس تاکنون در ۲۱ بازی برای اینتر میامی به میدان رفته و یک پاس گل داده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا