غول خدمات مخابراتی مردم آمریکا را به دردسر انداخت
غول خدمات مخابراتی مردم آمریکا را به دردسر انداخت

ایسنا نوشت: قطعی شبکه‌های تلفن همراه آمریکا در روز پنج شنبه، امکان تماس تلفنی و ارسال پیام متنی و خدمات اضطراری در شهرهای بزرگ این کشور نظیر سانفرانسیسکو را مختل کرد.  هزاران مشتری شبکه شرکت AT&T، با اختلال در تماسهای تلفنی روبرو شده اند. اطلاعات وب سایت رصد قطعی داون دتکتور نشان داد بیش از […]

- غول خدمات مخابراتی مردم آمریکا را به دردسر انداخت

ایسنا نوشت: قطعی شبکه‌های تلفن همراه آمریکا در روز پنج شنبه، امکان تماس تلفنی و ارسال پیام متنی و خدمات اضطراری در شهرهای بزرگ این کشور نظیر سانفرانسیسکو را مختل کرد.

 هزاران مشتری شبکه شرکت AT&T، با اختلال در تماسهای تلفنی روبرو شده اند. اطلاعات وب سایت رصد قطعی داون دتکتور نشان داد بیش از ۵۰ هزار مورد اختلال در حدود ساعت ۷ صبح به وقت کرانه شرقی، گزارش شد.

کاربران شرکتهای «تی موبایل»، «ورایزن» و «یو اس سلولار»، هم اختلال در تماسهای تلفنی خود را گزارش کردند اما اختلال آنها  در مقایسه با شبکه AT&T، کوچکتر بود.

سازمان آتش نشانی سانفرانسیسکو در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این اختلال باعث شده است مردم نتوانند از طریق شماره ۹۱۱، با خدمات اضطراری تماس بگیرند. این دپارتمان اعلام کرد ما از وجود مشکلی که باعث اختلال در تماسهای مشترکان بی سیم AT&T شده، مطلع هستیم.

منبع: اطلاعات انلاین