به گزارش زیرنویس از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)بیان داشت:حکومت امام عصرحکومت واحد جهانی است و در آن شاهد احیا و گسترش اسلام، بسط عدالت در تمام […]

 

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)بیان داشت:حکومت امام عصرحکومت واحد جهانی است و در آن شاهد احیا و گسترش اسلام، بسط عدالت در تمام سطوح و گسترش امنیت در همه عرصه‌ها هستیم.

وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: افرادی که با هر شیوه به نظام اسلامی آسیب وارد کنند سربازان گمنام با شناسایی آن ها مانع آسیب به ملت و نظام می‌شوند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت:انتخابات جلوه مشارکت برای حاکمیت اراده مردم و مظهر حضور آنها در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه انتخابات مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است، خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نشان داده شده مسئولیت‌ها در حال گردش است و هیچ کس برای همیشه دارای قدرت و اختیار نیست و در واقع انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور است.

 

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت هر دو وابسته به انتخابات است، گفت: همبستگی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور، اصل اهمیت حضور در انتخابات است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان کاندیداها و هوادارن آن ها را به برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم دعوت و خاطر نشان کرد: کاندیداها و هواداران آن ها باید بداخلاقی های انتخاباتی را کنار گذاشته و تلاش کنند برنامه ها و اهداف خود را به درستی برای مردم تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۸ اسفند روز امور تربیت اسلامی است،گفت:همه فعالان حوزه های دینی،فرهنگی و اجتماعی باید در راستای ترویج اخلاق اسلامی و قرآنی در جامعه تلاش کنند.

وی در پایان با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و فلسطین خاطرنشان کرد:رژیم جعلی صهیونیست و هم پیمانانش بدانند پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین نزدیک است و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

منبع خبر: رکنـا