صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی در روزهای اخیر جنجال آفرین شده است و موضع او در مورد عادل فردوسی پور، موافقان و مخالفان زیادی دارد. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم هوادار پس از برتری این تیم مقابل شمس آذر قزوین مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. علیرضا حقیقی که همیشه […]

- واکنش حقیقی به صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده/ فوتبال من را یک بنده خدایی به تباهی برد

صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی در روزهای اخیر جنجال آفرین شده است و موضع او در مورد عادل فردوسی پور، موافقان و مخالفان زیادی دارد. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم هوادار پس از برتری این تیم مقابل شمس آذر قزوین مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. علیرضا حقیقی که همیشه با عادل فردوسی پور چالش داشته و همچنان آیتم برنامه نود در مورد پنالتی گرفتن خود را از یاد نبرده، به نوعی از شجاع خلیل‌زاده حمایت کرد و گفت با بخشی از صحبت‌های او موافق است. 

درهمین علیرضا حقیقی به طرفداری گفت: با خیلی از صحبت‌های او موافق هستم. بسیاری از نکاتی که گفت را من می‌دانم و مردم عادی خبر ندارند. در همین حد می‌توانم بگویم که مردم چیزهای زیادی را نمی‌دانند. فوتبال من را یک بنده خدایی به تباهی برد و نمی‌دانم چه بر سر شجاع خلیل‌زاده آمده است. اسم نمی‌آورم و نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم اما این اتفاق بعد جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ رخ داد. اگر در تلویزیون و روزنامه هستید، نباید سلیقه‌ای برخورد کنید و باید واقعیت را انعکاس بدهید. متاسفانه مردم ما احساسی هستند. شاید منِ علیرضا حقیقی در برنامه‌ای بنشینم بگویم آقای X خوب نبود، در صورتی که بهترین بود. این بلایی است که سر خودم آورده‌اند. برابر شیلی کلین شیت کردم و دوستان برنامه گذاشتند و ۱۰ دقیقه در مورد ضعف دروازه بان تیم ملی صحبت کردند. بحث پنالتی گرفتن؟ آن رادوستانی که بیرون بودند و دعوت نشده بودند و… گفتند. الان هم دوستان عزیز و وکیل بعضی از گلرها آن بیرون زدوبند دارند که بیایند بگویند فلانی پنالتی‌گیر است و چه کسی پنالتی‌گیر نیست. از آن هم عبور کنیم! در روزهای اوجم من را کوبیدید، حالا یا با من حال نمی‌کردید یا هر چیز دیگری که وجود داشت.

بیشتر بخوانید: پاسخ نهایی مسعود شجاعی به پیشنهاد پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی