به گزارش خبرنگار مهر، این روزها در آستانه سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) همه جا غرق در شادی و سرور است و قشرهای مختلف مردم با آذین‌بندی و چراغانی هر کوی و برزن و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن و پذیرایی، عشق، ارادت و دلبستگی خود را به آخرین […]

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها در آستانه سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) همه جا غرق در شادی و سرور است و قشرهای مختلف مردم با آذین‌بندی و چراغانی هر کوی و برزن و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن و پذیرایی، عشق، ارادت و دلبستگی خود را به آخرین حجت ذخیره الهی ابراز می‌دارند.

شهر مقدس مشهد هم که این روزها میزبان زائران زیادی است تا آمده‌اند میلاد امام زمان (عج) را در کنار علی ابن موسی‌ الرضا (ع) جشن بگیرند، حال و هوای دیگری به خود گرفته است. در کنار راه‌اندازی خیابان‌های انتظار و آذین‌بندی خیابان‌ها، قشرهای مختلف مردم تلاش کرده‌اند تا با برنامه‌های متنوع از جمله برپایی ایستگاه‌های صلواتی در برپایی جشن‌های میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت سهمی داشته باشند.

جمعی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس مشهد چند سالی است که در قالب تشکیل گروه جهادی بین‌المللی میثاق با شهیدان تلاش کرده‌اند تا در ایام شادی و حزن اهل بیت (ع) نقش‌آفرینی کنند.

علی کاشانی یکی از اعضای این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در گرامیداشت ایام فرخنده ولادت باسعادت امام زمان (عج) با تهیه کیک و توزیع آن در بین مردم این عید بزرگ را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در حال تهیه یک کیک ۶۰ متری ویژه شب میلاد در میدان شهدا مشهد هستیم، افزود: شب‌های جمعه و پنج‌شنبه ۳ و ۴ اسفندماه هم دو کیک ۶۰ متری در میدان شهدا مشهد تهیه و توزیع شد.

کاشانی با اشاره به اینکه به همت خیرین و اعضای این گروه جهادی، همزمان با شب میلاد صاحب‌الزمان (عج)، کیک‌های طولی در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر امامین عسکریین در سامرا تهیه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت در این هفته، کیک‌هایی برای دانشگاه‌ها، مدارس و برخی میادین شهر مقدس مشهد پخت و توزیع می‌شود.

منبع: مـهر