به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قراردادن محل موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قراردادن محل موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در پاسخ به تعرض‌های دشمن به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهرک بلیدا، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز شنبه بیست‌وچهارم فوریه ۲۰۲۴ ساختمانِ محل موضع‌گیری نظامیان دشمن در شهرک المالکیه را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۷ عملیات دیگر را علیه مواضع صهیونیستی «رامیا»، «رویسات العلم»، «زبدین» و «رامیم» و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع‌های نظامی صهیونیستی «تله الکوبرا» و «الضهیره» در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده بود. به این ترتیب حزب‌الله لبنان شمار عملیات‌های امروز خود علیه مواضع صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را به ۸ عملیات رساند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک بار شهرک «الضهیره»، یک بار شهرک «برعشیت» و ۵ بار شهرک «بلاط» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

منبع: مـهر