استقلال – سپاهان سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی یکی از مهم ترین بازی‌های دور برگشت را بر گزار می کنند. در آستانه این بازیکن از اردوی تیم اصفهانی خبر می رسد یکی دو بازیکن در تلاش برای جدایی از سپاهان هستند. از آنجایی که این بازی روز ۸ اسفند برگزار می شود و […]

- غیبت عجیب برخی بازیکنان سپاهان مقابل استقلال

استقلال – سپاهان سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی یکی از مهم ترین بازی‌های دور برگشت را بر گزار می کنند. در آستانه این بازیکن از اردوی تیم اصفهانی خبر می رسد یکی دو بازیکن در تلاش برای جدایی از سپاهان هستند. از آنجایی که این بازی روز ۸ اسفند برگزار می شود و نقل و انتقالات هم ۷ اسفند به پایان می رسد، اگر بازیکنی از تیم سپاهان قرارداد خود را با این تیم فسخ کند، قادر به همراهی تیم اصفهانی در بازی با استقلال نخواهد بود.

خبرهای تایید نشده حکایت از این دارد یکی از بازیکنانی که مایل به فسخ قرارداد خود با سپاهان و حضور در یک تیم جدید است، رضا شکاری است.

جالب این جاست لیست استقلال تکمیل است و اگر باشگاه استقلال در فاصله بازی با سپاهان بازیکن جدید جذب کند، باید به اندازه بازیکن یا بازیکنان جذب شده بازیکن کنار بگذارد. هم اکنون رضا میرزایی هم با تیم استقلال تمرین می کند اما هنوز وارد لیست استقلال نشده است و اگر قرار است وارد لیست استقلال شود، باید یک بازیکن را از ترکیب کنار بگذارد.

منبع: خبـر ورزشی