در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌وششم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم‌های فوتبال میلان و آتالانتا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. میلان با وجود پیش افتادن از حریف با گل زودهنگام رافائل لیائو در دقیقه ۳ نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دقیقه ۴۲ […]

- روسونری یک برد مهم را از دست داد

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌وششم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم‌های فوتبال میلان و آتالانتا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

میلان با وجود پیش افتادن از حریف با گل زودهنگام رافائل لیائو در دقیقه ۳ نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دقیقه ۴۲ دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی توسط تئون کوپماینرز باز شد.

در نهایت بازی با همین دو گل به پایان رسید و این نتیجه به معنای فاصله گرفتن هر دو تیم از تیم‌های بالای خود در جدول رده‌بندی بود. میلان رده سومی نسبت به هفته گذشته از یوونتوس رده دومی دورتر شد و حالا فاصله دو تیم چهار امتیاز است. آتالانتا هم که در صورت پیروزی می‌توانست رده چهارم جدول را از بولونیا پس بگیرد با ۴۶ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

در جدول رده‌بندی مسابقات سری آ، اینتر ۶۶ امتیازی صدرنشین است (با یک بازی کمتر)، یوونتوس ۵۷ امتیازی دوم است و میلان با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: خبـر ورزشی