رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان درباره این حادثه توضیح داد: ساعت ۱۴:۰۲ روز شنبه به دنبال دریافت گزارش آتش سوزی در انبار خرازی واقع در خیابان امام خمینی(ره) شهر کرمان، بی‌درنگ  دو  تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه عزیمت کردند. دکتر سید محمد صابری افزود: متاسفانه به دنبال  این حادثه یک کودک ۱۰ ساله  […]

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان درباره این حادثه توضیح داد: ساعت ۱۴:۰۲ روز شنبه به دنبال دریافت گزارش آتش سوزی در انبار خرازی واقع در خیابان امام خمینی(ره) شهر کرمان، بی‌درنگ  دو  تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه عزیمت کردند.

دکتر سید محمد صابری افزود: متاسفانه به دنبال  این حادثه یک کودک ۱۰ ساله  به‌رغم تلاش تیم فوریت های پزشکی  و انتقال به اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر به دلیل شدت آسیب وارده جان باخت‌.

وی  تصریح کرد: همچنین یک  نوجوان حدود ۱۱ ساله هم با تلاش  تیم های آتش نشانی از حریق نجات یافت که با بررسی تیم‌های فوریت های پزشکی حاضر در صحنه حادثه، نیاز به اقدام درمانی نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمان هم بیان کرد: این حادثه بعدازظهر شنبه  حوالی کوچه شماره ۱۸ خیابان امام خمینی که از کانون های مهم واحدهای صنفی و تجاری شهر کرمان به شمار می رود، رخ داد که در نتیجه آن یک نوجوان به علت شدت مصدومیت ناشی از استنشاق گاز جان باخت اما نوجوان دیگر به دست گروه جست و جو و نجات آتش نشانی نجات یافت.

بابایی  ادامه داد: ردیابی و یافتن دو  فرد گرفتار در داخل آتش در انبار، وقت و انرژی زیادی از آتش نشانان را گرفت و آتش نشانان یکی از این افراد را با سطح هوشیاری بسیار پایین در سرویس بهداشتی واقع در انبار پیدا کردند و تحویل ماموران اورژانس دادند  اما با وجود تلاش های عوامل اورژانس، این فرد به  علت استنشاق زیاد گازهای سمی با وجود عملیات احیا، جان  باخت.

منبع خبر: رکنـا