به گزارش زیرنویس از کانال خبری چندثانیه، یک فعال رسانه‌ با انتشار یک استوری انتقادی نوشت: «جلسه صبح امروز استانداری خراسان رضوی به علت برودت هوا کنسل شده اما مدارس مشهد تعطیل نشده‌اند!» گفتنی است؛ مدارس در نوبت عصر مجازی و غیرحضوری شدند. مدارس مشهد و برخی از شهرستان های خراسان رضوی در نوبت عصر […]

به گزارش زیرنویس از کانال خبری چندثانیه، یک فعال رسانه‌ با انتشار یک استوری انتقادی نوشت: «جلسه صبح امروز استانداری خراسان رضوی به علت برودت هوا کنسل شده اما مدارس مشهد تعطیل نشده‌اند!»

گفتنی است؛ مدارس در نوبت عصر مجازی و غیرحضوری شدند.

 اقدام عجیب در یک مرکز استان/ جلسه استانداری تعطیل شد، اما مدارس نه!

مدارس مشهد و برخی از شهرستان های خراسان رضوی در نوبت عصر غیرحضوری شد.

مهر در خبری نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس مشهد و چند شهرستان استان در مقطع ابتدایی در نوبت عصر دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، همچنین امروز فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان و صالح آباد در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، فریمان و صالح آباد نیز غیر حضوری است.

منبع: خبـرآنلاین