به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی گفت : به علت بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح زمین در محدوده ولی آباد استان مازندران ، تردد در جاده کرج – چالوس از شمال به سمت کرج ممنوع شده است . وی اضافه کرد: اکنون تردد درحوزه استان البرز انجام می شود اما در برخی نقاط شاهد […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی گفت : به علت بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح زمین در محدوده ولی آباد استان مازندران ، تردد در جاده کرج – چالوس از شمال به سمت کرج ممنوع شده است .

وی اضافه کرد: اکنون تردد درحوزه استان البرز انجام می شود اما در برخی نقاط شاهد بارش برف هستیم که رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ کرمی اظهار کرد: باتوجه به بارش برف ، مسافران قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودروها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است ؛ رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

این مقام انتظامی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

منبع خبر: رکنـا