بارسلونا سرانجام پس از هشت بازی متوالی در یک ماه گذشته، روز شنبه به لامین یامال استراحت داد. شکی نیست که حضور این نوجوان بهترین اتفاق سال ۲۰۲۴ برای بلوگرانا بوده است. آنها در تابستان تلاش خواهند کرد تا برخی از نام‌های بزرگ خود را بفروشند و حساب‌های مالی خود را متعادل کنند، اما لامین […]

- ستاره ۱۶ ساله تا ۲۰۳۰ در بارسلونا می‌ماند

بارسلونا سرانجام پس از هشت بازی متوالی در یک ماه گذشته، روز شنبه به لامین یامال استراحت داد. شکی نیست که حضور این نوجوان بهترین اتفاق سال ۲۰۲۴ برای بلوگرانا بوده است. آنها در تابستان تلاش خواهند کرد تا برخی از نام‌های بزرگ خود را بفروشند و حساب‌های مالی خود را متعادل کنند، اما لامین یامال یکی از آن‌هایی خواهد بود که به هر قیمتی می‌خواهند در تیم نگه دارند.

حداقل یک بند آزادسازی ۱ میلیارد یورویی در قرارداد یامال وجود دارد و این قرارداد تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. با این حال موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که هواداران بارسلونا نباید در تابستان آینده نگران آینده او باشند. بارسا با خورخه مندس توافق کرده‌ تا در پایان فصل ۲۰۲۵ که یامال ۱۸ ساله می‌شود، قرارداد او را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کنند. یامال قبل از این تاریخ فقط می‌تواند قراردادی سه ساله امضا کند.

این توافق باید آینده لامین یامال را تا سن ۲۴ سالگی تضمین کند. در حالی که هنوز برای گفتن این حرف زود است و بارسلونا هم بارها تجربه کرده که مصدومیت‌ها مانع راه استعدادهای جوان شوند، اما اگر یامال به خوبی مدیریت شود می‌تواند چهره بارسلونا برای دهه بعدی باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی