در این میان، قهوه فروشی‌ها و کافه‌های متعددی در سطح شهر پدیدار شده‌اند که هر کدام، فضای منحصربه‌فرد و قهوه‌های خوش طعمی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اگر قهوه‌باز هستید، قبل از رزرو هتل قم بد نیست بهترین پاتوق‌های این شهر که می‌توانید در آنجا قهوه یا سایر نوشیدنی‌های داغ خوشمزه نوش جان کنید را […]

 

در این میان، قهوه فروشی‌ها و کافه‌های متعددی در سطح شهر پدیدار شده‌اند که هر کدام، فضای منحصربه‌فرد و قهوه‌های خوش طعمی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اگر قهوه‌باز هستید، قبل از رزرو هتل قم بد نیست بهترین پاتوق‌های این شهر که می‌توانید در آنجا قهوه یا سایر نوشیدنی‌های داغ خوشمزه نوش جان کنید را بشناسید تا سفر به‌یادماندنی و لذت‌بخش‌تری داشته باشید.

بهترین کافه‌های قم

اگر به‌شهر قم سفر کرده‌اید و به‌دنبال نوشیدن قهوه‌های خوشمزه و فضایی دلنشین برای کمی استراحت هستید، به‌کافه‌های قم سر بزنید و از طعم قهوه‌های بهشتی لذت ببرید. کافه‌های زیادی در لابی هتل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و کافی‌شاپ‌های مستقل در سطح شهر وجود دارد که می‌توانید به آنجا سر بزنید و از نوشیدنی‌های آن‌ها لذت ببرید. در ادامه بهترین کافه‌های قم را برای عاشقان قهوه معرفی خواهیم کرد.

۱. مجموعه گردشگری هتل استقلال قم

هتل چهار ستاره استقلال قم در خیابان عمار یاسر واقع شده است که بنایی ۹ طبقه داشته و ۲۴ اتاق و سوئیت را در اختیار مسافران می‌گذارد. با رزرو هتل قم شما شانس این را خواهید داشت که بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم را در کافی‌شاپ دنج و آرام این هتل میل کنید. کافه این هتل از پرسنل مجرب بهره می‌برد و به گفته مسافران، یکی از خوشمزه‌ترین قهوه‌ها را سرو می‌کند. این کافه بافضایی دنج و دلنشین، قهوه‌های باکیفیتی داشته که با استفاده از دانه‌های قهوه مرغوب و به روش‌های مختلفی دم‌آوری می‌شوند.

۲. کافه آفرینان

کافه آفرینان در بلوار شهید صدوقی، خیابان بهشت، در منطقه سالاریه قم واقع شده است. این کافه با فضایی دنج و صمیمی، مکانی مناسب برای قهوه نوشیدن و معاشرت با دوستان و یا گذراندن اوقاتی آرام در تنهایی است. منوی این کافه شامل قهوه‌های متنوعی از جمله اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو، قهوه فرانسه و قهوه ترک است. همچنین، کافه آفرینان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند چای، دمنوش، شربت و اسموتی را هم ارائه می‌کند.

فضای داخلی کافه آفرینان با دکوراسیونی ساده و شیک، فضایی آرامش بخش را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین، این کافه دارای فضایی باز در حیاط خود است که در فصول گرم سال می‌توانید از نوشیدن قهوه خود در فضای باز لذت ببرید. قیمت قهوه‌ها و نوشیدنی‌های کافه آفرینان نیز مناسب و مقرون به‌صرفه است؛ بنابراین اگر به دنبال فضایی آرام برای مطالعه یا انجام کار هستید، کافه آفرینان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

کافه آفرینان

۳. کافه بیسترو ونوس

یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کافه‌های قم، کافه بیسترو ونوس است که در بلوار الغدیر، خیابان شهید رجایی و نبش کوچه ۲۴ قرار دارد. این کافه با فضایی مدرن و شیک، مکان مناسبی برای نوشیدن یک قهوه لذیذ یا میل کردن غذاهای خوشمزه و گذراندن اوقاتی شاد در کنار دوستان و خانواده است. بنابراین اگر بعد از کمی استراحت در هتل قم حالا به‌دنبال رفتن به یک کافی‌شاپ لوکس و خوب هستید، کافه بیسترو ونوس انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

منوی قهوه‌های این کافه تنوع بالایی دارد و انواع قهوه‌های اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو، قهوه ترک و فرانسه در این کافه دم‌آوری می‌شود. علاوه بر این سایر نوشیدنی‌ها مثل چایی، دمنوش و اسموتی را هم می‌توانید در این کافه سفارش دهید؛ اما علاوه بر قهوه‌ها، منوی غذایی کافه بیسترو ونوس نیز بسیار متنوع و جذاب است. شما در این کافه می‌توانید انواع غذاهای فست فود، ساندویچ، پاستا، سالاد و غیره را نیز میل کنید. فضای این کافه بسیار دنج و مدرن است و تا ساعت ۱۲ شب هم به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند.

۴. کافه و شیرینی سارانا

کافه سارانا، یکی از متفاوت‌ترین کافه‌هایی است که تاکنون رفته‌اید. در فضای داخلی این کافه از دکوراسیونی با رنگ‌های پاستیلی سبز و صورتی استفاده شده که باعث به‌وجود آمدن فضای صمیمی و فانتزی شده است. وقتی به منوی قهوه این کافه نگاه می‌کنیم، تنوع بالایی از جمله لاته، آمریکانو، اسپرسو، کاپوچینو، قهوه فرانسه و قهوه ترک را می‌بینیم. همچنین این کافه که یک قنادی محبوب و معتبر در شهر قم نیز محسوب می‌شود، انواع کیک‌ها، چیزکیک‌ها، براونی‌ها و دسرهای سنتی ایرانی را هم سرو می‌کند که می‌توانید در کنار قهوه آن را نوش جان کنید. یکی از نقاط قوت این کافه، کازیرنویسن حرفه‌ای آن است که با برخوردی دوستانه و صمیمی، به شما در انتخاب قهوه و دسر کمک مناسبی خواهند کرد.

اگر در شهر قم به‌دنبال مکانی ایده‌آل برای کمی تفریح در کنار دوستان خود، مطالعه یا انجام کارهایتان هستید، کافه سارانا در خیابان توحید، نبش کوچه ۲۲ می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد.

کافه و شیرینی سارانا

۵. کافه مارال ستاره قم

در کیلومتر ۳۰ اتوبان قم به کاشان، به مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری مارال ستاره خواهید رسید که اولین مجتمع بین راهی کشور نیز هست. این مجتمع امکانات مناسبی از جمله جایگاه سوخت، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فروشگاه‌های خرید سوغاتی و سوپرمارکت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ اما یکی از نقاط قوت آن، کافی‌شاپی است که می‌تواند با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما میزبانی کند.

منوی قهوه‌های این کافه با اسپرسو، کاپوچینو، لاته، آمریکانو و… تکمیل است. همچنین می‌توانید در کنار قهوه، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه را هم سفارش دهید. دکوراسیون فضای داخلی این کافی‌شاپ شیک و مدرن است و قیمت قهوه‌ها و دسرهای آن نیز مناسب و مقرون به‌صرفه هستند. کافی‌شاپ مارال ستاره در تمام ساعات شبانه روز به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.

لذت اقامت در قم با طعم خوش قهوه

اگر می‌خواهید لذیذترین قهوه‌ها را در طول سفر به قم بنوشید، توصیه می‌کنیم هتلی را رزرو کنید که در مرکز شهر یا حوالی حرم باشد؛ چرا که اکثر کافه‌های بزرگ و مهم قم در نزدیک به حرم مطهر اهل بیت قرار گرفته‌اند. سایت فلای تودی این امکان را در اختیار مسافران قم که به‌دنبال رزرو هتل قم هستند قرار داده که بین هتل‌های مختلف این شهر جستجو کرده تا درنهایت بتوانند با مقایسه آن‌ها با یکدیگر، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هتل قم را رزرو کنند.

 

 

منبع خبر: رکنـا